Elektronikus ügyintézés

A Debreceni Ady Endre Gimnázium 2018. novemberétől bevezette az elektronikus ügyintézés lehetőségét a gondviselők számára.
A KRÉTA rendszerbe történő bejelentkezés többféle módon lehetséges:

Amennyiben Ön nem rendelkezik a KRÉTA rendszerhez belépési azonosítókkal, akkor ideiglenes regisztrációt követően (a lenti képen megjelenített általános bejelentkezési felületen az Ideiglenes regisztráció létrehozásához kérjük kattintson ide …. linkre kattintva végezhető el) a felhasználónevének és a jelszavának megadást követően a BEJELENTKEZÉS gombra kattintva lehetséges.

Amennyiben Ön rendelkezik a KRÉTA rendszerhez belépési azonosítókkal, akkor elsősorban azt javasoljuk, hogy az intézmény honlapjáról a Kréta e-napló menüpontján keresztül szíveskedjenek belépni a KRÉTA-rendszerbe. Ha nem ismerik az intézmény webcímét, akkor az itt látható általános bejelentkezési felületen is be tudnak jelentkezni az intézmény megnevezésének a kiválasztásával.

Szülőként / tanuló törvényes képviselőjeként / kérelmezőként bejelentkezve a KRÉTA-rendszer e-Ügyintézési moduljába, elektronikus ügyet az Ügyintézés indítása-menüpontra kattintva az alábbi kezdőoldalról kiindulva kezdeményezhetünk:

Az alábbiakban a legfontosabb elektronikus ügyintézési lehetőségekről olvasható információ, valamint található az ügyintézés menetével kapcsolatban segítség:

1. Tanulói mulasztás igazolása (TMGI) Mutat
2. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására kérelem benyújtása (IEDM) Mutat
3. Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása (TFMGK) Mutat
4. Osztály vagy tanórai csoport (fakt) változtatási kérelem benyújtása (OTCSK) Mutat
5. Közösségi szolgálat teljesítéséről igazolás benyújtása (TKST) Mutat
6. Iskolai kirándulásokon/rendezvényeken való részvétel engedélyezése Mutat
7. Intézményi kérdőívek kezelése Mutat
8. Beiratkozás középfokú intézménybe (BKI) Mutat
9. Átiratkozás intézmények között (ÁIK) Mutat
10. Kiiratkozás a köznevelésből (KIK) Mutat
11. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése (KTIT) Mutat
12. Vendégtanulói jogviszony iránti kérvény benyújtása (VJB) Mutat
13. Bizonyítvány- vagy törzslapmásodlat igénylése (BTI) Mutat
14. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése (SZAV) Mutat

 

Részletes tudnivalókért látogasson el a Kréta e-Ügyintézés oldalára:
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714

vissza az oldal tetejére