Iskolánkról
Milyen egy jó középiskola napjainkban? Amely felkészít a sikeres közép- és emelt szintű érettségire, a felsőfokú továbbtanulásra, ahol nyelvvizsgát lehet szerezni. Amelyik jól felszerelt, ahol adottak a személyi és tárgyi feltételek a tanuláshoz. Ahol világos az oktatás és nevelés célkitűzése, harmóniája. Ahol a jövő munkaerőpiaci elvárásaira készítenek fel. Ahol gondolkodásra, együttműködésre, rugalmasságra, emberségre, toleráns magatartásra nevelik a fiatalokat. Ahol segítik a lemaradókat, ugyanakkor felismerik és gondozzák a tehetséget. Ahol az iskola a szabadidő-eltöltés és a sportolás számos izgalmas lehetőségét kínálja. A diák olyan iskolát válasszon, ahol az utolsó órai kicsengővel nem ér véget a nap, ahol érezhetően van diákélet, összetartozás, ahol érdemes lesz öt-hat évet eltölteni!
Hitünk szerint a Debreceni Ady Endre Gimnázium egy ilyen iskola.
Mit jelent adysnak lenni?
Ami összeköt minket
-
Bízunk benned!
Hiszünk abban, hogy az emberi kapcsolatokat a jobbító szándék vezérli, s a kölcsönös bizalomra épülnek.
-
Inspiráló iskolai hangulat
Az emberek jól érzik magukat, mert számítanak munkájukra, véleményükre, alkotó módon vehetnek részt az intézmény fejlesztésében.
-
Lehetőségek tárháza
Sok tanórán kívüli lehetőséget biztosítunk, külön odafigyelve a sokszínűségre és a különböző képességek fejlesztésére.
Lendületes vezetőségünk
Az iskola vezetősége az intézmény hosszú távú érdekeit tartja szem előtt, és igyekeznek a diákok, tanárok és a szülők szükségleteit is figyelembe venni. Elkötelezettek a folyamatos tanulásban és a szervezeti fejlesztésben. Támogatják a kollégákat abban, hogy folyamatosan fejlesszék készségeiket és szakértelmüket. Figyelmet fordítanak az átlátható és hatékony kommunikációra minden partnerrel. Képesek megérteni mások szempontjait, azonosulni mások érzéseivel, szükségleteivel és nyitottak az együttműködésre. Példát mutatnak a tiszteletteljes és etikus magatartás terén. Legfontosabb feladatuk a a hatékony pénzügyi gazdálkodás, az iskolai erőforrások megfelelő felhasználása és a minőségi oktatás biztosítása.
-
Dobránszky Sándor
matematikatanár; fizikatanár; informatikatanár; szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető igazgató, szakértő mesterpedagógus -
Tikász Marianna Katalin
magyar nyelv és irodalomtanár; angol nyelv és irodalomtanár, szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető igazgatóhelyettes, szaktanácsadó mesterpedagógus -
Ágoston Tamás
matematikatanár, informatikatanár, programozó matematikus, szakvizsgázott pedagógus (informatika szak és közoktatási vezető) igazgatóhelyettes, szakértő mesterpedagógus -
Dr. Bagossi Edit
magyar nyelv és irodalomtanár; történelemtanár; olasz nyelv és irodalomtanár; drámapedagógus; irodalomtudományok PHD igazgatóhelyettes, szakértő mesterpedagógus, kutatótanár
Büszkeségeink
-
Közel 600 nyelvvizsga a tanév végére
Végzőseink az érettségi vizsgák lezárásakor átlagosan közel két nyelvvizsgával rendelkeznek közép vagy felsőfokon.
-
Több mint 5000 sikeres és boldog volt adys diák
Az élet minden területén találkozunk boldog, sikeres volt diákjainkkal, akik példát mutatnak a jövő nemzedékének.
-
Évek óta a 100 legjobb gimnázium között
Független szakemberek véleménye alapján a HVG 100-as rangsorát büszkén erősíti iskolánk.